Mukaan Kampuksen Dynamon viestintään?

Etsimme Suomen johtavan futsalseuran nettitoimitukseen uusia vapaaehtoisia avustajia - hae rohkeasti mukaan! Avustajien tehtäviin kuuluvat seuramme tiedotteiden, uutisten, otteluraporttien ja syvempien feature-henkilöjuttujen kirjoittaminen ja julkaisu eri kanavissamme. Voit myös valita juuri sinua kiinnostavia toimenkuvia sosiaalisen median sisällöntuotannostamme - kenenkään ei tarvitse heti osata kaikkea!

Kampuksen Dynamo on urheiluseurana erinomainen, monipuolinen ja ajan hermolla oleva viestijä. Seurassa pelataan korkeinta sarjatasoa Futsal-Liigaa sekä miehissä että naisissa. Juniorit pelaavat sarjojensa kärkisijoista monessa eri ikäluokassa. Kehitämme toimintaamme ja koko lajia Suomessa vankalla otteella. Viestinnässämme saa näkyvyyden Suomen futsalin terävimpään kärkeen.

Monipuolista verkkoviestintää

Viestimme nettisivuillamme, somessa, lehdistötiedotteilla sekä livelähetyksillä ja muilla videoilla. Sinulla on mahdollisuus päästä todellisten modernin verkkoviestinnän osaajien tiimiin huimassa nosteessa olevan palloilulajin pariin!

Haluamme kehittää viestintää eteenpäin. Tarjolla on kirjoitushommia, kuvatoimitusta, sosiaalisen median päivitystä ja kehittämistä sekä käytännön toimitustyötä eri nettialustoilla. Kokeneet tekijät auttavat rinnallasi.

Erilaisia tehtäviä voi hoitaa myös etänä muualta kuin Jyväskylästä käsin. Esimerkiksi kaikki liigaottelut tulevat suorina lähetyksinä Ruutu+-palvelusta.

Jäsenenä KaDy-perheessä

Voit olla viestinnän ammattilainen tai innokas, aloitteleva tekijä. Meiltä saat vahvan tuen tehtävän hoitamiseen ja mielenkiintoisen “salkun” hoidettavaksesi. Tällä kokemuksella CV:ssäsi on varmasti arvoa tulevaisuudessa!

Koska kyseessä on vapaaehtoistyö, suurin palkkio tulee upeaan yhteisöön ja KaDy-perheeseen kuulumisesta. Kotipeleihin avustajat saavat luonnollisesti kausikortin. Matkakulujen korvauksesta voidaan neuvotella erikseen. Ja onpa KaDyn nettitoimituksen avustajia nähty myös ulkomaan kentillä KaDyn pelatessa lähes jokavuotisia europelejä, Pohjoismaiden mestaruusturnauksia jne...

Lisätietoja tehtävistä antaa:

Samu Kytölä samu.kytola@gmail.com 041 4378 041

Futsalseura, Jyväskylä, Finland. KaDy pelaa miesten ja naisten Futsal-Liigaa. Miesten Suomen mestaruus 5 kertaa 2017-2023.