Futsalin tutustumispäivä junioriseuralle

Haluaako jalkapalloseurasi kehittää pelaamista talviharjoittelukaudella, tai haluaako futsaljoukkueesi nostaa harjoittelun tasoa ammattilaisten vetämän lajipäivän avulla? futsalin oppeja on tarjolla kehittämään pelitaitoja sekä lajin pelaamiseen että sisarlajien erityisosaamiseen. Futsalharjoitteilla saadaan aikaan kentän taitavimmat 1vs1 pelaajat, nopeimmat hyökkääjän, monipuolisimmat maalivahdit ja peräksiantamattomat puolustajat.

• esimerkkisisältö: sisältää futsalin lajiesittelyn seuran pelaajille sekä valmentajille, harjoittelua sekä pelaamista kaksi palloharjoitusta (2 x 90min min), pelien videoanalyysia avaavan luennon pelaajille ja valmentajille

Mukaan vaaditaan vähintään 20 osallistujaa, jos osallistujamäärä kasvaa, on ryhmä jaettava useampaan osaryhmään, jotta harjoitteista tulee monipuolisia

• päivään voidaan tuoda erityisosaamisen elementtejä seuran tarpeen mukaan: maalivahtipelaaminen, hyökkäyksen erikoistilanteet jne.Tarjolla on esimerkiksi Kampuksen Dynamon maajoukkuemaalivahdit kehittämään joukkueen maalivahtien osaamista.

Jyväskylän talousalueen seurat

Tarvitseeko joukkueesi talven ajaksi valmentajan futsalharjoituksiin?

Kampuksen Dynamon korkeasti koulutetut valmentajat (suurin osa valmentamiseen erikoistuneita, joukkueissa pelaavia pelaajia) voivat olla ratkaisusi vahvan lajityypillisen harjoittelun kehittämiseksi talvikaudella tai tukemaan harjoittelua ja erikoistilanteita ulkokauden alettua.

Ota yhteyttä petteri.pankkonen@kampuksendynamo.com

Lajiharjoitukset Varkaudessa syksyllä 2021.

Palloharjoitus alkamassa, valmentajina Mikko Kytölä ja Italo Henrique Macedo Basilio

Mikko Kytölän opettamana avautuu videoilta futsalpelaamisen salat

Varkauden WJK:n futsalpäivän osallistujat

Futsalin tähtipelaajan Italo Henrique Macedo Basilion nimmarit saivat syntymään ihan jonoja..