Kampuksen Dynamo suorittaa päämäärätietoisesti Palloliiton laatujärjestelmää. Työ aloitettiin kaudella 2020-2021 ja keväällä auditoitiin seura järjestelmän tasolle 1. Kaudella 2021-2022 seura eteni tasolle 2. Työssä meitä auttoi osallistuminen Palloliiton Idän alueella seuravalmennukseen.

Työn tuloksena on syntynyt toiminnan ohjaamiseksi ja tueksi useampia julkaisuja. Keräämme materiaalit jakoon sivustollemme.

Osana seuravalmennusta rakensimme meidän oman tuloskorttimme, mikä on missiomme, mikä visiomme lähivuosille, mitkä arvot ohjaavat työtämme ja mitkä strategiset päävalinnat on tehty toimintamme linjaamiseksi.

MISSIO

Futsalia maailman huipulle!

VISIO VUONNA 2030

KaDy on mukana lajikehityksessä urheilutoiminnassa, seuratoiminnassa ja kilpailutoiminnassa.

Seuran nuorimmat futsalpelaajat ovat 8-vuotiaita ja tulevat mukaan toimintaan ensisijaisen lajivalinnan pariin. Kampuksen Dynamo toimii aktiivisesti koulujen ja päiväkotien kanssa vieden futsalia eteenpäin koulujen vakiourheilumuotona. Harrastefutsal on löytänyt paikkansa pienten lasten hauskana sisäurheiluna, aikuisten kuntofutsalina ja koululajina.

Kampuksen Dynamon pelaajat löytyvät kaikista maajoukkueista. Kilpailutoiminta kukoistaa ja joukkueet pelaavat kaikki omissa sarjoissaan korkeimmilla sarjatasoilla ja sarjojensa kärjessä. Kaikilla juniorien ikätasoilla on Kampuksen Dynamon joukkue.

ARVOT

Futsal-intohimo-Kehittymisen ja voittamisen kulttuuri-Unelmointi-Kunnioitus-Yhteenkuuluvuus

STRATEGISET PÄÄVALINNAT

Kilpatoiminnan pitäminen lajin huipulla