Kampuksen Dynamon tarina alkoi vuonna 1995, kun Kampuksen kentällä palloa potkinut joukko eri alojen opiskelijoita päätti perustaa seuran ja lähteä tavoittelemaan menestystä myös sarjapeleissä. 2000-luvun alkupuolella KaDyn päälajiksi valikoitui nimenomaan futsal ja syksyllä 2018 seura aloittikin jo kymmenennen perättäisen kautensa miesten Futsal-liigassa. Niin seuran toiminta kuin myös koko laji ovat menneet Dynamon pääsarjataipaleen aikana vahvasti eteenpäin ja seuramme on päässyt jo kokemaan monia hienoja hetkiä mm. viiden miesten Suomen mestaruuden (2018, 2019, 2021, 2022, 2023), viiden himmeämmän SM-mitalin sekä yhden Futsal Cupin voiton myötä. KaDy on myös esiintynyt yli 10 kertaa Ylen kanavilla televisioiduissa ottelussa ja KaDy-perhe kasvoi parhaimmillaan yli 10 joukkueen laajuiseksi. KaDyn miehet ovat edustaneet Suomea viisi kertaa UEFA:n futsalin Mestarien Liigassa edeten neljä kertaa 32 parhaan joukkoon Main Roundille.

Kaudella 2023-24 KaDyn miehet taistelevat uudistuneella joukkueella runkosarjan keskikastin sijoituksista, mutta kevään koittaessa playoffeissa kaikki on mahdollista. Ottelut terävimmän kärjen joukkueita vastaan syyskierroksella 2023 ovat olleet tasaisia, vaikka pistepussi ei olekaan karttunut muutaman viime kauden malliin.

KaDyn naisten joukkue nousi Futsal-Liigaan keväällä 2017 ja on pelannut liigatasolla siitä asti. Naisten joukkue on edennyt kolme kertaa (2021, 2022, 2023) pudotuspeleihin, mutta matka on vielä toistaiseksi tyssännyt puolivälieriin. Kaudella 2023-24 KaDyn naisilla on mainio tilaisuus jatkaa nousujohteista kehitystään ja edetä ensimmäistä kertaa neljän parhaan joukkoon mitalipeleihin.

KaDyn miesten ja naisten liigajoukkueista sekä P19-liigajoukkueesta on noussut useita pelaajia Suomen futsalmaajoukkueisiin. Uusimpana maajoukkueena on aloittanut U19-tyttöjen maajoukkue, jonka ringissä on myös Dynamon pelaajia. KaDyn miesten joukkueesta on lukuisia pelaajia vuosien varrella noussut Euroopan ammattilaiskentille.

Tavoitteenamme on kehittää seuran toimintaa edelleen ja tuoda Jyväskylään futsal-menestystä tulevinakin vuosina niin kotimaan kentiltä kuin kansainvälisestikin.