Kumppanit Futsal-liigakaudelle 2023-2024!

Olemme vuosia tehneet Jyväskylän talousalueen yritysten kanssa yhteistyötä: ilman kumppaniyrityksiä ei olisi voitu kirjoittaa tätä menestystarinaa. Tarinamme vahvistuu entisestään kun pelaamme pääsarjatasolla sekä naisten että miesten liigaa ja vielä junioriliigoja. Onnistuvatko KaDyn miehet voittamaan kuudennen perättäisen Suomen mestaruuden ja kutsuvatko eurokentät miehiä kuudennen kerran?

Mukaan yhteistyökumppaniksi?

KaDy etsii uusia yhteistyökumppaneita, jotka ovat esillä kumppaninamme seuran liigajoukkueiden ottelutapahtumissa, junioritoiminnassa, sähköisissä medioissa ja/tai yhteistyökumppaneiden välisessä viestinnässä. Yhteistyökumppaniemme kautta avautuu mahdollisuuksia monenlaiseen mainontaan, näkyvyyteen ja vastavuoroiseenkin tukemiseen.

Tarjoamme yrityksille myös lippupaketteja kotiotteluihimme, asiakastilaisuuksia kotiotteluidemme yhteydessä sekä futsalia ja/tai muuta liikunnallista sisältöä sisältäviä virkistyspäiviä. Pyrimmekin etsimään aktiivisesti kullekin kumppanillemme sopivimmat vaihtoehdot tarjonnastamme!

Niin futsal kuin myös KaDy ovat vahvassa nosteessa; harrastaja- ja yleisömäärät kasvavat, lajin näkyvyys lisääntyy mediassa, ja Jyväskylän futsal-lippulaiva Dynamo taistelee joka vuosi miesten ja naisten SM-mitaleist. Myös teidän yrityksenne on tervetullut menestystarinaamme mukaan!

Molemmat futsalliigat näkyvät Sanoman Ruutu+ palvelussa, joten kumppanimme saa näkyvyyden myös valtakunnallisesti lajin suosittujen stream-lähetysten parissa.

Mikäli näet KaDyn potentiaalisena yhteistyökumppanina yrityksellesi, otathan yhteyttä KaDyn myyntipäällikköön Niko Perkkiöön (puh. 045 122 0647) tai hallituksen jäsen Samu Kytölään (puh. 041 4378 041, samu.kytola@gmail.com) niin lähdetään viemään asiaa eteenpäin! Laittele vaikka viestiä niin lähetämme markkinointiesitteemme, joka kertoo tarinan kumppanimme mahdollisuuksista.

Muutamia yhteistyökumppaneita esittelyssä:

Kirjapaino Ässä

Kirjapaino Ässä on Kampuksen Dynamon pääyhteistyökumppani ja yksi pitkäaikaisia kumppaneitamme. Ässän nimi on tullut entistä tutummaksi futsalyleisölle, kun rakas kotihallimme Monitoimitalo koristellaan kaikkiin liigapeleihin ÄSSÄ-Areenaksi.

Kirjapaino ÄSSÄ Oy on nykyaikainen painotalo Jyväskylässä. Varsinaisen painotyön lisäksi kauttamme hoituvat suunnittelu, varastointi, postitus ja jakelu. Reilu palvelu, järkevät hinnat ja selkeä yhteydenpito kuuluvat mielestämme jokaiselle. Tutustu meihin tarkemmin ja ota rohkeasti yhteyttä. Kartoitetaan yhdessä sinulle sopivat painotyöt, materiaalit ja toimintatavat.

Semma Oy

Semma Oy on maukkaita ravintola-, kahvila- ja juhlapalveluja tarjoava yritys, joka on perustettu vuonna 1997 nimellä Sonaatti Oy. Semma on tehnyt yhteistyötä KaDy:n kanssa seuran ensimmäisestä liigakaudesta 2009-2010 lähtien. Yhteistyö on syventynyt vuosien varrella ja Semman ravintolatoiminta Jyväskylän yliopiston kampusalueella on tullut tutuksi monelle KaDy:n pelaajalle ja kannattajalle.

- Yhteistyötä KaDy:n kanssa on ollut luonteva jatkaa tällekin kaudelle. Energinen, laadukas ja elämyksiä tuottava seura sopii hyvin meidän arvomaailmaamme ja tukee vahvaa paikallista brändiämme, toimitusjohtaja Jarmo Sallinen kertoo.

KaDyn mukana menestystarinaa rakentamassa ovat aikaisemmilla kausilla edellisten lisäksi mm. seuraavat yritykset:

Ahjokadun Kebab Pizzeria
Amarillo Jyväskylä