HUH
KaDy Edustus naiset, Naisten Futsal-Liiga

GFT - KaDy   5 - 0

Espoo, Leppävaaran liikuntahalli

RAPORTTI: GFT kaatoi KaDyn kotonaan ensimmäisessä puolivälierässä, lauantaina jatketaan Monnarilla.

Kuva: Eric Keinonen

Puolivälierät eivät lähteneet Dynamon kannalta otollisesti käyntiin. GFT vei sunnuntaina Leppävaarassa ensimmäisen ottelun nimiinsä selvin 5-0 lukemin. Ottelusta jäi paljon parannettavaa tulevaan viikonloppuun, etenkin puolustussuuntaan. Päivän ensimmäinen maali nähtiin ajassa 05:12, kun Heta Huhtaniska laittoi Emilia Jokisalon laukauksesta tulleen riparipallon maaliin lähietäisyydeltä. Noin kaksi minuuttia myöhemmin Jokisalo upotti itsekin pallon verkkoon Jenni Talvelan syötöstä. Dynamon harmiksi GFT:n kolmas osuma syntyi vain sekunti ennen taukoa Sandra Lindin viimeistellessä Jokisalon syötöstä.

Toisella puoliajalla Dynamo sai omaa peliä kasaan ja luotua painetta kotijoukkueen päätyyn. Palloa ei kuitenkaan saatu lukuisista yrityksistä huolimatta tolppaa lähemmäksi maalia. GFT pelasi varman ja riskittömän pelin, kaunistellen lukemia vielä kahdella maalilla. Parhaina ottelussa palkittiin 2+3 iskenyt Emilia Jokisalo ja Dynamolta Heidi Malkki.

Joukkueet kohtaavat lauantaina 8.4. klo 15:00 seuraavassa puolivälierässä Jyväskylän Monnarilla.

Tilastot
GFT